Pelastusarmeijalla asioimassa oli musliminainen, joka oli niin peitetty mustiin kaapuihin ettei silmiäkään oikein erottanut. Hänestä jotkut heittivät jotain väsynyttä läppää jonossa. Sisällä hän oli ottamassa aika suuret määrät porkkanaa ja leipää eikä oikein ollut selvillä, että mitä ja kuinka paljon, ei se niin yksiselitteistä koskaan olekaan. Työntekijä joutui häntä siinä aika tylystikin ohjaamaan. Mutta sitten ennen kehotettua lähtemistään kaapunainen lähestyi jonon joukosta juuri minua ja selitti jotain lapsista. Antoi minulle savulohilaatikkoaan innoissaan. Ahaa, ilmeisesti lapset eivät syö savulohilaatikkoa. Otin vastaan hämmentyneenä ja kiitin.

Mutta mistä oli todella kyse? Miksi juuri minulle piti näin uhrata ja osoittaa ystävällisyyttä tai kunnioitusta? Olenko minä joku profeetta tai muuten vain jumalainen hahmo? Oliko se lahja siunauksen toivossa? Arabian kaapunaiset pitävät minua pyhänä olentona. The best of them won't come for money. THEY'LL COME FOR ME.