(Lossie taluttaa kännistä Albrandia kohti nukkanaa ja Tigryuliaa muurin laidalla. Numero ninjailee taustalla pusikosta pusikkoon kuin puskaraiskaaja.)

numero: Persraisk, persraisk

nukkana: mhihihi!

Lossie: Hojo hojo! Saatiin sun multimedia massage.

nukkana: no hei lossie. Ohhoh. Missä te viivyitte

Lossie: No Alb oli vähän kännissä...

Nukkana: Ai oli? Öky formaatti!

Albrand: No nyt mulla on jo aikas hutera olo itse asiassa täs vaihees yyh...

nukkana: Öh. Näenkö mä kahtena. No kuitenkin SYÖ RASVAA ALBRAND SYÖ RASVAA KUULETKO (tunkee raakaa pekonia Albin suuhun)

numero: Mistä se tuon pekoonin sai?

Albrand: Mums mums hyvää... ei pjeerhana BRYÖÖH (oksentaa)

numero: Sinne meni pekoonit!

Lossie: Toi tekee hyvää! Annas mä syötän vähän raejuustoa tälle ukrainantikrulle.

Nukkana: Joskus mä luulen että sä olet psykoosissa! Mitä sä mun ratsusta tiedät?

Albrand: BRYÖÖH (oksentaa)

Lossie: Tämä on hei Батьківщина -taistelukatti joka me lähetettiin varta vasten sua varten!

nukkana: Ei kissoille saa syöttää raejuustoa, ne tulee aavikolta.

Tigryulia: (ahmii raejuustoa) They're GRRRREAT!

numero: Peliin tiikerin tuot!

Lossie: Se on tärkein osa sen ruokavaliota...

nukkana: meikä vähän purskautti vettäkin revetessä

Albrand: BRYÖÖH (oksentaa)

numero: Lopeta nyt jo!

Lossie: Miten sää niinkun pääsit tänne asti?

nukkana: Mä oon aika psyko kyrpä. Missä krypteisti on?

numero: COCKpitissä!

nukkana: juuh elikkäs

Albrand: BRYÖÖH (oksentaa)

nukkana: nuuh elikkäs

(Yhtäkkiä muurin harjalta loikkaa kimalaispukuun pukeutunut varpu ja tekee telemark-alastulon)

varpu: PÖRRÖRRÖRR olen PÖRRIÄINEN!

numero: HÄH

Albrand: Shalainen ashe!

nukkana: Ai sä tulitkin sieltä suunnasta! (halaa)

varpu: SURRURURR olen surisija!

Lossie: Juu hyvä, eksytit takaa-ajaavat loistavasti huomioasussasi!

numero: siis mitä VITTUA

Albrand: BRYÖÖH (oksentaa)

(Jatkuu ensi jaksossa)