(nukkana menee hammaslääkäriin)

nukkana: No mitä vittua nyt taas? Mun käsi parantui juuri ja nyt on hampaat paskana.

hammaslääkäri: Sun aika on vasta illalla senkin hullu houkka!

nukkana: No helvetti en mä nyt silloin ehdi!

hammaslääkäri: No kyllä se vaan olisi paras ehtiä.


hannibal.jpg


nukkana: Ääk tuo ukko on selvästi perseä psykopaatti! Minun on paettava Suomeen! Tai jonnekin ainakin...

Tigryulia: GRÖÖÄÄÄÄRRRR! (ota kalja.)


tigrbeer.jpg

nukkana: No sepä virkistääkin! Olet fiksu elukka. No niin, nyt ratsastetaan kauas pois! Mä nukunkin täydessä varustuksessa. Haarniskassa.

(nukkana ratsastaa Tigryulialla kaljaa juoden ja laulaen hermojen helpottamiseksi.)

meg.jpg

nukkana: No niin... pitäisi päästä tuon muurin yli... ÄNGH! Perkele!

(Tigryulia pökkää nukkanaa pyllystä)

nukkana: UAAAH! (lennähtää muurin yli) KLONKS! Twiit twiit murr. Mä rakastan mun lökäpöksyjä.

Tigryulia: Murr?

nukkana: koska toi mun hearthstone tuonne mun garrisoniin on latauksessa kun käytin sitä just.

Tigryulia: Mruh!

nukkana: Okei, saisikohan johonkin ukkeliin tai muikkeliin nyt yhteyden? (kilauttelee iPerse-phonella.)