20160408_215409_resized.jpg

On aika raottaa legendaarisen Tinker Dillin salaverhoa. Totuus on taruakin ihmeellisempää.

 

haaremi.jpg

Otan puheen haltuuni! Kaikki alkoi tästä: mestarini bey Marionetti Al-Haisuli siitti tanssijattaren ja tulos olin minä. Olen sulttaanin äpärä.

 

dille1.jpg

Tosinimeni on Archibald Bertram Haakai de Vere! Äitini oli korsikalainen; Corto Maltese on setäni väärän koivun kautta ja Alizée on serkkuni.

 

hannali.jpg

Toisinaan vielä muistelen häntä, nuoruuteni ihastusta ja tosirakkautta... Cosheeza Albrandonnaa!

 

1192766_tinker__46bbd266ba46ee2405862e82

Mutta kyllä sitä isoissa vesissä hyviä kaloja riittää! Tiesittekö neitiseni, että olen myös yksi Dille Dongin lukuisista inkarnaatiosta?

 

determinedbunny.jpg

Tässä on toinen inkarnaatio, mutta ei Dille Dongin. Sekin olen kuitenkin minä. NOM NOM NOM TAIKAYRTTIÄ

 

kaapuisa.jpg

Ja nyt poistun vakavampien asioiden pariin. BRULHU M'GAWA NIKTIMBA!!!