PRELUDE TO PESTILENCE.

Otsikko oli Realmz-fantasia-RPG-tietokonepelin eräästä skenaariosta Apple Macintoshilla, pelailin sitä jokseenkin samoihin aikoihin kuin jotain Exile kakkosta. Sen täytyy olla jotain...

KESKIYÖ.

Niin, se oli kai jotain, '98 sain PCn, ysiviis tai vittu jotain give or take a few.

Niin, minä mietin, koska nyt olen sellaisessa kummaisessa asiasa kuin, hitto kun en muistaisi. Tämä än asia.

Minun piti kirjoittaa asioita esim. SKP:ltä ja muusta mukavasta. 1200 elintasoa, 1800 miniminipalkkoa tai VALLANKUMOUS. No ei sentään. Mutta vituttaa kyllä. Örr olen humalassa.

________________--

Hmm...

Minä en vihaa mitään. Miksi minä vihaan maailmaa. Olen humalimassa. Se on hyvä asia kaikelle. Nyt minua nukuttaa. Nyt kannattaa Nukkua välillä.

THE STREETS ARE FILLED WITH HELL

Joskus minä ajattelin että tähän olisi hienoa kijoittaa jotain mahtavaa. Enpä sitte tiedä. Jospa sitten laittaisin jotain ei niin mahtavaa, ja kaikkea silltä väliltä.

Onko Jodie Fosterilla ja Gillian Andersonin ainakin roolihenkilöllä jotain samaa s-lausumisessa. Jos on, niin ei mittään pahaa. Elokuva oli muuten hyvä. Pidin siitä. Pikkusen vaan tyhmä. muta siinä oli helvetisti hyvääkin. Niin kuin elokuvassa pitää olla.

Ei se olllut hieno, hyvä elokuva kuitenkaan.

Mutta se oli ihan hyvä elokuva. Suosirttelen.