h6.jpg

Terve Jussi Halla-aho! Nyt minä perehdytän sinut kädestä pitäen siihen, minkälaisilla alkemistisilla elosalamoilla minä tein sen kaiken, niin että osaat sitten itsekin.


hh.jpg

Katsos, kaikki alkoi tällä lailla... heh heh, siitä on jo melkoisesti aikaa...


h3.jpg

No, ihan ekaksi kutsuin turmion linnun sanomalla "Hari, hari, Ariman!" Tämä korppi näki kaiken ja kertoi kaiken minulle eikä mikään koskaan pysynyt minulta salassa. Nimesin Arimanin uudelleen Gestapoksi ja syötin sille matjes-silliä.


h2.jpg

Kyllä se on totta. En tiedä miksi, mutta olen aina kyennyt kutsumaan luokseni eläimiä ja lintuja... Sama ei tepsi hemaiseviin naisiin, eikä herkullisiin marsipaanileivoksiin.


h7.jpg

Seuraavaksi laitoin Alt-Scharfeneckin raunioista löytämäni tarunhohtoiset Ultima Thulen Pyhät Korvat päähäni ja kutsuin pyhien korvien, salatieteiden ja omien ainutlaatuisten luontaisten voimieni avulla arokankaiden hirviösuden tuottamaan tuhoa vihollisilleni.


h4.jpg

Ja arvaa Jussi mitä SITTEN tein! HAHAA! Haa! HAA! Haa haa haa HAA! Ha ha HAA ha ha ha ha haa heh HEE! Etpäs arvaakaan!


h5.jpg

MINÄ KUTSUIN HIRVITTÄVÄT VOIMAT SUORAAN SYVIMMÄSTÄ ONKALOSTA...!


h.jpg

Ja kohdistin ne ITSEENI !!! Ach! Daß dieser Krieg nicht so ausgehen wird, wie die Juden sich es vorstellen, nämlich daß die europäischen arischen Völker ausgerottet werden, sondern daß das Ergebnis dieses Krieges die Vernichtung des Judentums ist. Zum erstenmal werden nicht andere allein verbluten, sondern zum erstenmal wird diesesmal das echt altjüdische Gesetz angewendet: Aug' um Aug', Zahn um Zahn!!!