Pertuska Oltermanni: seilaan turkau kohti mutta minut on eptetty! ruoka on pilaantuntuta! oon vasta tanskan kohdalla ja ruokaa on enää 4 päiväksi..  ruokaa 2 päiväksi.. ja seiloreilla on koti-ikävä.. tuleeko tästä vielä kapina ][ ruoka loppui..vesi loppui.. mutta olen kotha ahvenanamalaalla (...)  nyt meillä on keripukki (...) vittu olen 2 metriä turusta ja laivani haaksirikkoitui!  täälä on viikinkejä.. (...)   olen jalkautuntu suomeen... keripukki söi hattuni kestävyyttä (...)  apua täälä on viikinkejä!  AAAAH  ne yrittää tappa minua! )(  pääisn pakoon silti uljaita vaaleita viikinkejää ne on yli lv 10 kaikki...  löin yhtä niin oli 1 damage.. se löi mua 9 damagen verran.. nyt löysin jonkun helvetinmoisen hiidenkiven (..:)  noniin.. nyt joku homoviikinki löi mua vasaralla päähän ja vei multa 700 rahaa ja aseeni    no niin. seilasin turkuun ja takaisin. minut ryöstettiin maalla ja merellä ja nyt olen rahaton. sairastin keripukkia ja ruttoa. ainoa "aarre" mitä löysin oli ruohoa, mutta laivani miehistö kapinoi ja ryösti ruohorahtini. hukkasin myös lakkini jonnekkin. sain kyllä pari adventtureleveliä.

Voi, että meillä oli hauskaa!