0580_0002.jpg

AAAARRRGHHH!!! Ottakaa huomioon että minä olen Orson Welles. Minä tiedän teidän tulevaisuutenne, ja menneisyydestänne en välitä. In this bright future we can forget about our past. Niin juuri - olen solminut vaaliliiton Bob Marleyn kanssa. Ja tekosemme tulette tuntemaan, senkin nilviäiset! Juuri nyt aion puhutella juuri teitä, suomalaiset.

0580_0004.jpg

Tarkoittaako joku teistä hetekan pohjimmaisista lapsukaisista, että en ansaitse teidän ylitsevuotavaa palvontaanne?! Mahtini on niin valtaisa, että galaksit räjähtävät sen edessä! Minulla oli suuri tuska, jonka olen jalostanut riemuksi, ja sen riemun te olmit tulette kärsimään löyhkäävissä nahoissanne!

0580_0005.jpg

Katsokaa silmiäni! Pystyn näkemään moneen suuntaan, aivan kuin teidän ylipappinne Paavo Väyrynen! Luulitteko, että hän oli ensimmäinen, joka pysty näkemään sekä Nousevan Auringon Maan että Kalifornian yhtäaikaa?! Minun mahtini on niin valtaisa, että jos haluaisin räjäyttää Fort Knoxin, tekisin sen heti!

0580_0003.jpg

Katsokaa syvälle hypnoottis-magneettiseen katseeseeni...! Minun visioni kattaa enemmän kuin vain yhden tuhannen vuoden taakse ja olen hallinnut kalifaatteja, imperiumeja, ja elokuvien hallintoelimiä! Hyväksykä totuus ja tehkää minusta keisarinne!

0580_0006.jpg

Kautta suurten muinaisten ja ylempien  jumalten... mitä näenkään? Musta pyloni on täynnä tähtiä!