Terve. Kerron teille ny pari juttuu ku Albrand ny kutsui mut tänne.

kara-normal.jpg


Tää gimma kato. Gimmalla on sen aikasemmasta avioliitosta kaks lasta. Yhtälö oli ihan mahoton: mä olin silloin naimisissa ja asuin perheen kans jo Suomes. Se autto mua käytännönasiois ja jotenki vaa päädyttiin seurustelee sen kans. Ehdotin aborttii, mut ei se suostunu. Eihän kenenkään tarvii tollasta sietää, mut eihän asiat oo niin yksiselitteisiä. Asioit tapahtuu ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Joten tein itse sille sen abortin.

Mut elämä jatkuu. Vaikka sitte mä makasin koomassa kaheksan päivää. Mun tulehdusarvot oli yli 500, kun hengenvaarallisen raja menee jossain parissa sadassa. Tahdon nimittäin haastaa itteni. Tahdon nousta vapaaottelukehään ja tiedä vaikka menisin Arnold Swarzneggerin viitoittamaa tietä Speedot jalassa lavalle. 

Miettikää vaik sitä ja sitä et kuka on mahdikas alkemisti ja kuka ei. Tsau!


180px-Karalahti2-normal.jpg  BLÖBLÖBÖBlblböblbölbööblbBLÖBLÖBLÖBLÖ....