ALBRAND BREAKFAST.
Juon tässä rosmariiniteetä. Koska joku niin sanoi, että niin piti tehdä. Kun on juonut. Tiedättehän, alkoholia ja sen sellaista.
Maistelen myös... tuollaista, se on jaloviinaa ***. Ehkä pitäisi katsoa myös miedompia asioita. Missäkö olin eilen? Nooh, kävin tuolla joella. Ja tiedän että sunnuntaina on seuraava asia.

Tästä on tulossa kolmiosainen trilogia...
Keep your hands on the wheel.
Keep your legs on the girl.
I woke up this morning and I got myself a beer.
Huuh.
En kyllä pidä itseäni neekereiden tahdissa. Eikä ole tarkoituskaan...
Baptist
Strange
American'
Jansson. Olivi. Ties mitä. Kunpa jokun kietoutuisi sievästi.

Well I woke up and I got myself a beer!
The future's uncertan!

"Tapasin" joskus hemmon nimeltä Jansson. Hän on kirjailija. Sain autograafin. Sopertelin jotan humalassa epäselvää, toivottavasti hän ei vihaa minua.

Ehkä minä juon jossain vaiheessa kahvia. Mitä kivaa tässä on? kunpa joku sanoisi sen minulle

mutta minä tiedän... minä tiedän...
___

Minun piti jatkaa tätä juttua. Tosin en tiedä miten.
Minulla oli kauniita suunnitelmia, jotenkin ne kaikki menivät...

Ei se mitään, vielä on ties vaikka mitä komiaa!

Rosmariiniteen jälkeen ihan peruskalja tekee hyvää. Niin tekisi myös perusihminen. Mitä! En minä sellaisista perusta.

Katsotaan... katsotaan. Trilogia nouseeko?

MATINEA
ILTAPÄIVÄMATINEA
MINÄ SANOIN ETTÄ MINÄ TÄMÄN TEEN.

En vielä viitsi tehdä sitä omakseni. Kunhan juon Koffia. Numero tuossa jotain sanoo Jörn Donnerista.

Hmmm....

Donner
Jatkuuko nyt matinea?

Arto Melleri on kuolliut. Donner ei...

Ajatelkaa tämä jotain. *tsk* Irallinen romantikko...
Joskus katsoin purppuloita juttuja silloin kun olen 23-vuotias ja niin edes.