Kävin juhlistamassa Oktoberfestiä Stone'sissa. Hivuttauduin pöytään lähelle ovea jolloin vaalea baariemäntä tuli heti kysymään mitä haluan / tarkistamaan olenko spurgu. Eikun kai se vaan tuli tervehtimään mutta. Siirryin siis tutkimaan olutlistaa. Tilasin oluen, sain ja luin lehteä. Sitten tilasin ruokaa ja oluen ja minut ohjattiin ottamaan lounaaseen kuuluvaa keittoa. Sain siis currywurstini (oktoberfestruokaa! aika pirun suolainen, janoa kasvattaakseen?) lisäksi keittoa(mausteinen sekin!) ja leipästä.

Miestarjoilija toimitti currywurstini ja kysyi haluanko olutta. Kerroin että se oli se ja se olut. Se laskutti vain oluesta. Sain ruoan ilmaiseksi. Sen lisäksi että se emäntä adoptoi minut, ramman, ja tarjoili oluita pöytään ja kyseli haluanko lisää niin sain ruoan ilmaiseksi. Bruhahahaahaa brulhu! Käytin hyväkseni niiden yhteispelin vajaivuuksia. Tällainen minä olen. No en minä pahaa tekisi kärpäsellekään. Siellä on kallistakin minunlaiselleni.

Sitten tuli työ-Merle ja joi kahvia. Minä join yhä lisää olutta mutta ei se haitannut. Puhuimme ja lähdimme.Kaikki meni oikein hyvin, paitsi etten saanut vetoketjuani kiinni millään. Ihan hyvin se sai olla aukikin. Kaikki päättyi onnellisesti. Nyt olen tässä. Katsellaan miten se vetoketju saattaisi toimia vielä joskus.

Enempää en kerro. Vielä. Täydennän tätä sitten.

Täydennän heti, ettei kyse ollut housujeni vetskarista vaan takin. Jotain rotia! Lisäksi Merle ei tiennyt, että repussani oli melkein kaksi litraa väkeviä.