Mihin kirjoitetaan, mitä tehdään, kun herätään omituisena kellonaikana ja korkataan uusi olut? Kyllä, Albrandoriin. Minua oksennutti tuossa aikaisemmin, mutta tein sen uskoakseni tyylillä. Ei ole syytä hävetä. Häpeää ja sellaista alatuskaa minulla on tarpeeksi, en ole suinkaan mikään häpeämätön mies. Katsoin sähköpostinikin. Kaikki työhakemukseni ovat hylätty. Voin vain toivoa, että työmarkkinatukeni olisi hyväksytty. Kenties katsoisin sen nyt. Postilaatikkoni siis.

Ei siellä ollut yhtään mitään. Ei edes uutislehtisiä. Olen hylätty. Tehtäväni on.... olla suostumatta kuolemaan. Sielullisesti ja muutenkin.

Juon olutta ja toivon, että jostain tulee siunaus. Enhän minä sentään paha ihminen ole. Vai olenko? MUAHAHAHAHHAHA! .... Jostain minun olisi löydettävä Voimia. Alkoholi tuntuu vievän niitä poies. Sen viettelys on kuitenkin valtava.

Kenties voisin eskaloida... katalysoida... jotenkin käyttää tätä kaikkea hyväksi, mikä nyt sitten hyvää onkaan.

Kohtasinhan minä hullun juopon tupakkaparvekkeella. Poltinhan minä nikaragualaisen sikarin. Kävinhän minä kirjastossa hakemassa kirjan joka kertoi Belgiasta. (ilmainen kirja, jonka voitin arvonnassa) Kenties maailmalla on vielä jotain tarjottavaa minulle. Vai pitäisikö minun kysyä, mitä minulla on tarjottavana sille? Se onkin hyvä kysymys.

Toivoa on vielä.