KESÄLLÄ 2010.

Njiähhähhää, olemme pudottaneet Paavo-rutkun kilpailusta. Tulevaisuus on meidän! Peukut pystyyn ja pönttö pörisemään.

 

Toisaalla...

Minä en anna periksi. Harjoittelen entistäkin lujemmin! Kunpa tämä hauva jo lakkaisi töpeksimästä kintereilläni. Omat koirat purevat, saatana!

 

KEVÄT 2012

Kenttätyötä on tehty enemmän kuin koskaan aikaisemmin kenenkään toimesta ja Paavosta tulee jälleen kerran melkein presidentti! Homo kiilaa kuitenkin ohi. Takana toinen homo.

 

Sitten Paavo ilmoittautuu uusintaotteluun puheenjohtajakisaan...
Kiviniemi ei suostunut täsmentämään, millainen yllätys Väyrysen mukaanlähtö oli.
- Nämä ovat vähän tällaisia yksityisiä asioita ja puolueen sisäisiä asioita. (PERKELEEN JUMALAUTA. VOI PEHTOORIN PASKA!)

Mari ilahtumassa kuultuaan Paavon seurailmoituksesta.

 

Hei, minäkin olen täällä!

 

 

 

PAAVON UUSINTAOTTELU

Nyt tapellaan!

 

Mari: Minä nuorensin imagoani, nyt olen Mari Kivaniemi.

Mauri: Minä laajensin rintakehääni, nyt olen Mauri Pukkarinen.

Paavo: Minä laitoin karvaheltan päähän.

 

 

PAAVO: Lisäksi nappaan tuosta nuorennusseerumia.

 

PAAVO: Urhon, Kalevan ja pyhän Luciferin nimeen!

 

 

Tätä ette osanneetkaan odottaa, vai mitä? Paitsi sitä, että Paavo yllättää aina.

 

Muut ehdokkaat on likvidoitu, joten valinta on selvä

 

KESKUSTAPUOLUEEN "UUSI" PUHEENJOHTAJA