Koko päivän olen sihissyt ja vikissyt salaisessa kallioluolassa suunnitellen maailmanvalloitusta ja hirmuhallintoa. Koska minä olen Albrand! Hirmuisista pedoista suuin ja maahisista mahtavin. En näytä itseäni teille, koska kuvani olisi niin hirvittävä että veisi järkenne. Minulla on nimittäin paljon käyttöä järjellenne muh hah hah hah hah haa! Minulla on myös paljon kätyreitä ja vasalleja. Yksi heistä paljastuu tämän juhlallisen tiedonantoisuuden lopussa.

Nyt aion jakaa oppejani. Kun kohtaat ihmisen kadulla, kuse häntä silmään! Viillä hänen sydäntään! Tee hänestä Brulhun oppilas! Varasta hänen kenkänsä ja myy ne mustalaisille kahdesta hopeamarkasta! Pahuuteni on suunnaton, mielikuvitukseni on suunnaton. Niillä ei nimittäin ole suuntaa. HAHAHAHA! Kaiken kauniin on kuoltava. Kaikki kaunis pitää tappaa. Tappaa, jotta kauneus säilyisi! MINUN ORJANANI  HAAAA!

Tumman suuruuden tunnnsmerkit ovat olut, sikarit ja rasvaiset makkarat.

Joko maistat kaaosta, joka piilotajunnastani kumpuaa? Joko kuulet aavojen preerioiden mystillisen kutsuhuudon, idiootin ulvaisun pimeydessä? On monta Brulhua. Sinun on heitä kaikkia palvoman.

Mielisairaalat ovat täynnä neroja.

Mikä on maailman suurin paradoksi? Ahtisaari!

Kun kaappaan vallan, valtani on oleva totaalinen. Teen kirjastoista kidutuskammioita, teen matkustustoimistoista ilveilykeskuksia. Kukaan elävä olento ei tule selviämään vaikutuksetta reformistani! Ja lopulta mahtimme kasvaa niin suureksi että valloitamme toisia planeettoja ja galakseja! Kehitän evoluution reealiaikaiseksi ja meistä tulee yli-ihmisiä. Elämme ikuisesti ja geeniperintömme virtaa asteroidien välityksellä alfa kentauriin ja Tampereelle!