Moi, olen Marli Bran Flakes. He he. Saatan näyttää suht tavalliselta jampalta mutta minulla on mystisiä voimia, jotka lyövät sinut ja enosi ällikällä. Tukassani on hanhenrasvaa.


Tämä eukko ei tiedä, että aion uhrata hänet Brulhulle.


Brulhu on tyytyväinen, nyt voi vaihtaa vapaa-ajan kuteisiin ja ottaa Evergladesin suohirviöiden valmistamaa taikajuomaa. Se muuttaa minut pysyvästi joksikin suuremmaksi moniulotteiseksi entiteetiksi.


Minut täyttää ikiaikainen voima, kirottu ja pelätty! Höhhöhhöö! En kadu lainkaan, että uhrasin sen eukon Brulhulle. Ranteessani on konjunktiokartasto joka johdattaa minut duaalitotuuksien huipuille


Minulla on voima! Minulla on KRYPTON! Minä olen Superhessu.


 Mutta mithä... mithä minulle oikeashtaan tapahthuu nyth...?

-

-

Purputipurputi

-

-

-

-

Blublublub

-

-

-

-

-

Löblöblöböö

-

-

-

-

-

Shubzubu rutulu tutaman waqi shububu...

-

-

-

-

-

-

-


ÖÖÖÖÄÄÖÄHÖÖ BRRRRULHUUUUUUUU!!!